diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 30 July 2012

semaC ker semaK??


assalamualaikum...
first of all,mulakan hari ini dengan senyuman ikhlas yer!! hak3..
ok!! today punye story mory pulak adalah kisah mengisah kehidupan bergelar pelajar..
pelajar,pelajar,pelajar & pelajar di Selangor Matriculation College (semac)..
ha3.. 


taaaraaaa!!! inilah dia kolej aku dulu.. wah,indah sungguh!! tengok luar pun da tau da dalam dia indah.. nampak benoo menipu di situ..ok!! kolej "kesayangan" aku nie memang laa cantik sesangat sebab baru lagi.. aku pulak merupakan batch ke-2.. ha!! gile ko tak baru?? of kos la masih baru tau...



secara jujur nya,first2 aku masuk kolej nie memang la rase semak kepala otak.. mane tak nye,jauh dari parents kesayangan ku.. hari2 aku men"semak" kan kepala otak aku kira berapa hari lagi nak balik rumah.. ha3



aku dulu duduk kat asrama polaris.. bukan plores yer..  da la duduk tingkat satu,tak cukup dengan tuh,dekat pulak dengan kafe.. tak cukup lagi,dekat dengan toilet.. semua nya serba dekat laa... ha3.. strategik kan bilik aku.. memang laa.. baru awesome!!! ha3.. disebabkan terlalu strategik nya bilik aku,menyebabkan ianya menjadikan tempat yang paling strategik untuk aku topup berat badan.. ha3.. awesome tak??



nie pulak gamba surau as-sufi.. tempat aku selalu menunaikan ibadah!! hak3.. ok laa, tuh sume propaganza belaka.. memang laa blok aku dekat ngn surau,tapi aku boleh kira dengan jari tau barape ketul hari sangat laa aku pergi surau nie.. ok adik2 sume!! jangan tiru aksi ini tau!! korang rajin2 laa pergi ker surau yer.. jangan mase orentasi jerk ade kat surau.. abes orentasi surau kosong.. ish3
aku bukan tak nak pergi surau,hari2 aku plan dengan roomate aku solat kat surau.. last2 mesti tak jadi..ish3.. ape pun tak boleh!!



nie laa tempat aku belajar.. pergi tutor,kuliah semua kat sini.. nak sampai kat tempat nie memang jauh sikit laa dari blok aku.. kalau diperah peluh tuh,,dapat laa 2-3 baldi.. 



bile tengok balik kolej nie,rindu laa pulak kat semac nie.. da sampai kat rumah da tak ade semak2 da.. yang ade hanya lah semac di hati.. ha3.. bagi mereke2 yang comel2 sume tuh.. jangan pening2 yer keliru semac dengan semak.. ha3.. that all.. tq










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...