diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 30 July 2012

indahnya hidup bersyariat


assalamualikum...
hari ni mood aku dalam keadaan yang sangat-sangat laa baik.. jadi aku nk kongsikan sesuatu kat korang semua.. hope bermanfaat yer =)


ok!! today punya cite is is is and is pasal memasal satu buku yang korang mesti dapatkan.. tak kesah laa korang pergi mane2 kedai pun kat malaysia nie,yang penting korang kena dapat kan buku nie..!!!
tapi kalau korang tak berminat & xnak beli.... hmmm... ader aku kesah??




ha!!! inilah dia buku yang sepatutnya menjadi pujaan hati pengarang jantung korang.. he3.. bagi mereke2 yang da ade buku nie, thumbs up kat korang yer.. korang cume tinggal amalkan jerk laa ape yang patut =)



buku nie memang sangat mangat laa menarik.. di samping pengisian yang sangat lengkap dari A sampai Z,buku nie jugak berkaler-kaler tau.. so bagi mereka yang spesis macam aku nie (versi kanak2 ribena) yang suke bende2 yang berwarn-warni,buku nie memang laa amat sesuai untuk korang..



bagi mereka yang baru nak mendalami @ da penuh ilmu agama di dada,buku nie memang terbaeeek laa.. daripada kite lahir kat dunie sampai laa kite meninggal nanti.. insyaallah,sesiapa yang memiliki buku nie pasti harmoni rumahtangge yer.. 



bagi2 mereka yang tak kenal ustaz ismail kamus.. nie la die gerangan nya.. taaa daaaa!!!!!
beliau la yang tulis buku yang aku promote 2.. he3.. semoga kite semua mendapat keredhaan Allah.. wassalam






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...