diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 9 August 2012

aku giler study


rase nyer macam baru semalam bawak beg 20kg berat dengan batu bata pergi skola rendah.. tak cukup dengan tuh,ditambahi dengan lelehan hingus penuh kat hidung..tak cukup lagi, berlari-lari pergi kantin waktu rehat.. kalau makan tak der sambal kat tudung sebagai bukti aku makan,memang tak sah.. sampai da skola menengah pun comot macam tuh jugak.. comot o comot.. tp tetap sweet.. bile da masuk asrama form 4,hidup aku da mule berdikari sikit.. sikit jerk,tak banyak pun.. at least ade jugak.. dari tak der kan..



and now,now now & now bile da habis skola baru laa terkedek-kedek rindu nak pergi skola.. rindu nak ponteng kelas.. rindu nak merepek dengan kawan2..rindu tido dalam kelas.. every single moment kat skola aku rindu.. tak sangke sekarang aku da habis matrik & bakal masuk U.. 



ok.memang impian aku dari baby2 dulu masuk U.. sebab dulu aku tengok orang yang masuk U tuh nampak awesome!! bile tak  lama lagi aku pulak bakal masuk U,rase macam tak percaye.. pantas sungguh mase berlalu.. kelip2 mate,da besar da aku sekarang..

alamak!! besar nye aku!!

susah nak gambarkan betape takut nyer aku nak jejak kan kaki kat U nanti.. aku takut salah pilih kawan,takut tak boleh bawak subject,takut jumpe org jahat.. takut dapat lecturer garang..takut ade orang culik aku.. 1001 sebab menyebab yang buat aku berdebar nak msuk U.. UPM memang laa U impian aku suatu mase dulu.. alangkah best nye kalau UPM tuh sebelah rumah aku jerk.. pasti asyik bangetttt deh!!!



sekali lagi aku belajar kat tempat yang jauh dari parent aku.. dan sekali lagi tempat tuh kat selangor.. kalau dalam peta,memang johor dekat dengan selangor,tak sampai satu inci..tapi hakikat nyer... hmm.. belajar berdikari & belajar untuk menghadapi cabaran baru..Bacelor sains pengajian makanan.. looks great!!
asal makanan,bagi aku menarik sokmo.. harap aku enjoy jerk.. tak dop stress2..hu3.. please pray for my success !!

pembakar semangat untuk belajar!!

ok,orang belajar,aku makan.. makan sampai lebam pun tak per.. memang tak sabar nak tengok badan aku naik sampai tahap ape pas nie.. kawan2 jangan tak kenal aku pulak yer nanti.. last but not least,aku giler study or aku giler bile study?? hak3 =)
wasalam









1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...