diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 1 August 2012

my sweet sm3k1p3

bile ingat kan detik2 indah berbaur stress mase kat matrik dulu,mengingatkan aku pada classmate aku.. aku nie budak sains modul 3,kuliah 1,praktikum3.. so,bile ade makcik2 tanya,tak kan aku nak jawab meleret-leret kan.. so pendekkan jadi sm3k1p3.. ha!! da la nice,jimat air liur korang nak sebut class aku kan..



ini lah budak2 class aku..kalau nak ikutkan aku nie totally tak layak langsung join class nie.. sebab alsebab nya budak2 sini sangat mangat la pintar mintar.. aku tak tau laa diorang baby2 dulu makan ape.. anyway.. rindu gler kat mereke2 nie tau =)



nie la jejaka2 perasan idaman jande2 dan anak2 dara expired kat luar sane.. kalau korang tengok mesti korang terpikir pehal laa pulak 3 ketul jer.. jawapan mudah dr aku,nie la tanda2 akhir zaman yer anak murid sekalian.. =)
walaupun mereka cume 3 ketul,tapi sudah cukup untuk mengharu birukan kelass aku.. sampai kelass aku jad kelass paling hot+top+meletoop tau.. ha3.. ko ade?? tak der kan??



ok.. berbeza pula bagi kaum hawa yer.. mereke tersangat la ayu.. sebab tuh laa aku sayang sangat2 kat girl2 313.. da laa sporting,happening,kiut,miut,bergaya,anggun.. senang cite kalau nak ikutkan,sampai besok pun tak abes2 la pujian2 yang ditujukan kepada girls2 nie..tapi 1 fakta yang korang perlu tau,kalau aku bukan ahli class nie,secara automatik,segala pujian yang melimpah ruah tadi dibtalkan yer.. ha3.. kelasss ko jah!!


ok!! kalau korang nak tau manusia paling rapat dengan aku dalam class tuh.. ialah.. adalah.. merupakan.. ha3.. berdebar tak.. ?? Nur Fazlin binti Abdullah.. minah nie aku panggil lin jerk sebab seperti biase nak jimat air liur aku.. ok!! dimana sahaja dia,disitu juga ada aku....setiap hari kami akan berpimpinan tangan pergi kelas.. ha3.. tuh propa yer..
ok!! kali nie korang tak perlu pergi ke goggle bagai untuk mencari mana satu si lin nie.. aku bagitau terus..!! of koss la die yang paling comel lote sekali.. he3.. komfius yer?? sume comel kan..ok3.. kali nie aku bagitau betol2.. sahabt buah hati pengarang jantung pisang aku tuh yang kat tengah2 tuh.. ha!!! meletopp tak??


ha3.. betol2 meletoop la lin nie.. lin nie pandai,bijak,caring and,and, and & and yang paling penting die la cikgu matematik aku secara tidak rasmi nya.. kalau bagi aku soalan matematik tuh susah giler gaban tahap biawak hidup,bagi die celah kuku jerk.. hebat kan.. thanx a lot la to cik lin.. sbb die la aku boleh dapat A matematik both sem kat matrik tau.. ko ader??

celah kuku jerk...

perkara yang paling penting yang korang perlu tau pasal lin adalah die nie seorang yang sangat lemah lembut.. lembut sangat!!!! sopan + ayu gitu?? hah!! tak percaye?? aku ade bukti.. korang tengok gamba kat bawah nie,bukti kelembutan lin..


ha!! nampak tak?? kepala dan badan da berpisah?? menanggalkan kepala cik tikus bahan experiment kami memang merupakan salah satu contoh kelembutan lin nie tau.. korang ader?? tak der kan?? disebabkan kelembutan lin laa tak der sape berani buli aku.. ha3...

nie kumpulan budak2 pandai top meletoop kat class =)


lastly aku doakan korang2 semua dapat sambung belajar kat institusi yang korang idamkan.. aku yakin,korang semua pandai2 & hebat2 belaka.. so,enjoy sambung belaja tau 313.. love u all!! =)
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...