diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday 30 September 2016

Babyku kucing

Ada seekor kucing name die merah (walaupun badan die kaler oren) telah selamat deliver baby 6 ketul comel2 sungguh ikut muke mama die jugak 😍
.
Disebabkan anak 6 ketul baby kucing yang super duper comel dan muke yang sangat sepesen (aku syak dieorang ni kembar tau same sangat mukenye) jadi setiap hari name dieorang akan berubah-ubah mengikut mood aku 😷
.
Baby-baby kucing ni sangat comel hari-hari ikut aku jalan terkedek2 sambil main2 happily together ( aku syak mereka ingat aku mama angkat dieorang kot huk huk huk)
.
Tapi tepat pukul 5.00 pm td satu baby dah mati terkulai layu kesian kat die.. sedih rase hati aku tengok muke die buat kali terakhir.. die ni aku cam sikit sebab die baby paling kurus xsuke minum susu.. patutlah sejak akhir akhir ni die asyik murung jer termenung sorang-sorang..  kesian..
.
Sekian diari unni.
Anyong

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...