diraa punyer bufday!!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 19 September 2012

kami gler gambar !


da lame x update blog.. sebab menyebab nyer.. opkos laa sebab malas nak menaip.. ha3.. tetibe mlm nie pulak rajin nak singgah blog jap.. xnk cakap byk pun.. cme nak bagi bukti yang amat kukuh lagi sohih.. bahawasanye aku memang giler gambar.. posing macam tuh jerk pun.. kire kalau masuk pertandingan ratu awal2 da kene tendang.. tak cukup dengan tuh,siap bagi flying kick lagi.. kih3.. ok! da merepek..


tanggal 25 ogos 2012,aku ,gaia dan biha telah together2 pergi ke UPM serdang untuk mengikuti kursus induksi persada .. da lame tak jumpe si biha dan gaia nie menyebabkan wayar2 dalam kepale otak kami banyak yang terputus.. so,kami asyik mengarut 24 jam dengan lawak2 yang entah ape2..


setakat kene sound plus kene marah dengan faci akibat bising.. ape ade hal.. small matter laa bg kami.. celah kuku jer.. siap posing lagi dalam dewan dengar ceramah.. baru laa hot..


wah.. macam puteri umno kan.. biase laa.. gadis pinky.. !! disebabkan handset ak tak secanggih fon biha dan gaia,so nie laa makan die.. handset ak tak der kamera kat depan.. bape kali amek gmba,xjadi2.. kejap biha tak masuk,kejap gaia lak tertinggal.. macam2 laa kawan ak nie.. ha3



akibat bosan yang terlalu ekstrem,aku dengan gaia dengan penuh riak dan takbur nyer menyerlahkan hasil seni kite org atas tangan biha.. penat kami cari tempat yang sesuai untuk meluahkan karya kreatif.. last2 jumpe jugak tangan biha.. ha3.. biha,u should be proud tau !!


time nie memg seronok kene kan gaia.. gaia duduk mengadap dengan laki tau.. bertentang mata,dan jatuh cinta.. wawawawa.. he3..sian gaia.. aku dengan biha 1 team sebb kami menipu dan berpure2 tak kenal each other.. ha3.. pelakon terbaik kan.. 


 tak cukup dengan tuh,aku tak sie2 kan peluang jamuan hari raye tuh.. sume bende aku belasah bagi licin.. sedap kowt ! hu3


kenangan pergi kem di UPM memg best.. paling best dapat gile2 dengan my best fwen.. gaia dan biha.. kalau dapat kumpul semue bbr mesti lagi seronok... and now,kteorang sume dpt universiti yang diffrent.. bha dpt uitm,gaia umt,, aku lak kat upm.. hope perjalanan menuntut ilmu kami diredhai Allah =)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...